esmaspäev, veebruar 27, 2023

Lipu värvid

Ema tuli ja küsis mult, millised on India lipu värvid. Pakkusin vastuse välja. Ema läks tuldud teed tagasi. Ütlesin, et aga ma kontrollin üle. Tahtsin võtta entsüklopeedia kaardiköidet, aga selle teisest otsast võttis kinni Tõnu, sikutasime seda kumbki enda poole. Lõpuks Tõnu andis järele ja sain köite enda kätte. Sealt vaatasin, et India lipul on umbes need värvid, mille ma olin välja pakkunud, aga muster oli teine kui ma arvasin. Kahtlesin siiski, kas siin toodu on õige. Üks inimene ütles ka, et kui ei oska otsingumootorit kasutada, siis see saab küsimusest valesti aru ja annab vale vastuse. Uurisin entsüklopeedia põhiköitest, aga seal ei olnud toodud riigilippe, vaid ainult provintside lipud. Mäletasin, et entsüklopeedia vanemas variandis on toodud ka riigilipud. Vaatasin, et Tõnu käele on jäänud kas tänasest rüselemisest või varasemast korrast küünejäljed. Minu käel ei olnud, aga oleks võinud võrdsuse nimel ka olla.

0 vastukaja: