teisipäev, veebruar 14, 2023

Maitsev mahl

Mulle saadeti raamatu "Viimsed päevad" kordustrüki eksemplar. Esimese trükiga ma polnud rahul olnud, aga teisel trükil oli igasugu huvitavaid lisasid. Leidsin siiski märke, et sellist varianti teisest trükist rahvale ei näidata. Küsisin Klausilt, kas see tähendab, et selliseid eksemplare on ainult üks. Küsisin Klausilt, mis aastal tema raamat ilmus. Vastasin ise, et mul tuleb meelde, et meie raamatud ilmusid samal aastal, minu omas on kirjas, et see ilmus rahvahääletuse aastal. Mõtlesin, et arvatakse, et raamatu sisu põhineb kujutlusel, nagu ma suhtleksin Oudekkiga, kui on näha, et tegelikult ei ole Oudekki mul ühtegi korda külas käinud.

*
Täna olid valimised, aga mõtlesin esimest korda hääletamisest loobuda, sest mul polnud täna aega. Hääletati, mis on parim laul. Mõtlesin, et mul pole eriti mõtet hääletama minna, sest selle eest peab maksma, aga mul pole endal plaanis laulu kuulata. Üks inimene oli saanud ülesande viia läbi disko. Mõtlesin, et kui mina sellise ülesande saaksin, siis ma keelduksin. Või võibolla siiski ei keelduks, vaid läheksin diskole kohale ja räägiksin rahvale, et mulle endale diskod ei meeldi, aga ma tahan kooli juhtkonda aidata. Tahtsin juua õunamahla, aga selle pakk oli lõhki ja vihm oli sisse sadanud. Kallasin pakist välja kõigepealt klaasitäie lahjemat vihmaveega segunenud mahla, mille viskasin minema, seejärel kallasin samast pakist teise klaasi kangemat mahla joomiseks.

0 vastukaja: