neljapäev, veebruar 23, 2023

Soojuslikud tekstid

Püüdsin ühe kirjutuslaua taha ära mahtuda. Laua peal ekraanil esines üks paksude riietega mees lauluga. Sain aru, et laul räägib sellest, et tal on selliste riietega raske liigutada. Aga korduses kuulsin, et ta laulab hoopis, et tal on palav. Järgmiseks esitati järgmine külma teemaline laul. Enne laulu algust võttis laulja ülakeha paljaks, ainult mingi side jäi söögitoru peale. Selgus, et need on minu enda luuletused. Minu loal anti välja minu palavuse teemaliste luuletuste kogu. Hiljem sain teada, et sama kirjastus on välja andnud ka minu külma teemaliste luuletuste kogu, mille tiitellehel on viidatud, et varem ilmus palavuseteemaline. Ütlesin, et nüüd juhtus esimest korda, et ma sain enda raamatu ilmumisest teada alles tagantjärele. Raamatu koostaja kirjutas eessõnas, et ta koostas selle raamatu sellepärast, et ta teab, et keegi peale tema minu luuletusi südames ei kanna.

0 vastukaja: