esmaspäev, veebruar 20, 2023

Rekordi kordamine

Täna käisin 26. korda sel talvel suusatamas. See peaks olema 2013. aastast pärineva varasema rekordi kordamine. Tol korral jõudsin selle arvuni märtsi lõpus, tänavu üle kuu aja varem, sest olen püüdnud käia võimaluse korral suusatamas ülepäeviti. 2013 võis sõidetud ringide arv suurem olla.

Täna väljudes näitas kraadiklaas pluss üks, mida on teist päeva järjest ennustatust rohkem. Vahepeal lund ei olnud, aga ilma poolest oleks saanud eile ka suusatada, kui ei oleks eelistanud vahelduseks teist tegevust.

Täna kanali äärde jõudes nägin keskmisest suuremat lumememme. Sellel olid puuokstest käed, juuksed ja nööbid. Suusatades tegin kohati ise rada ja kohati kasutasin varem olemas olnut. Esimesel ringil nägin asfaltkõnniteest kanali pool kolme inimest. Ühest neist ma ei saanud selja tagant aru, kas tal on käes fotoaparaat või mingi muu rihm. Kaks meest tegelesid võimlemisega. Teisel ringil nägin lisaks varem kohatud inimestele naist lapsega, laps plaksutas käsi ja ümises, ümin hakkas segunema naeruga. Kui olin sõitu lõpetamas, nägin eespool kahte naist, kellest üks tundus teist partide taustal pildistavat. Kui olin juba suusad alt võtnud, kõndis minust mööda üks tüdruk, kes oli varem olnud kõnniteel ja nüüd oli rannaalale tulnud. Ma ei saanud suuska alt kohe, aga varsti siiski. Alt sain ta siis, kui keskendusin saapa poolt jää kraapimise asemel selle klambrinupu poolt kraapimisele.

Kui olin oma majja sisenemas, saabus meile parajasti üks külaline. Ta küsis, kas ma eile maratonil käisin. Vastasin, et maraton on minu jaoks liiga pikk. Külaline ütles, et maratonil saab valida ka kaks korda lühema distantsi.

0 vastukaja: