reede, august 31, 2007

Maailma valem ja ülikooli valem

Mult küsiti, kas mul on valem maailma olemuse seletamiseks. Ma ei lootnud, et mul õnnestub maailma olemust seletada, seetõttu vastasin, et viskan selle valemi parem jõe äärde. Viskasingi. Aga siis hakkasin kartma, et nüüd võib see toimida Kalevipoja mõõgana, mistõttu tahtsin seda uuesti üles korjata.

Ülikooli sissesaamine tundus nii kerge, et sellega saaks hakkama iga inimene. Tulvistel ja Maltsal oli avastatud seaduspärasus, mis näitas nende sõnul täie kindlusega, kas inimene ülikooli sisse saab või mitte. Kes ülikooli hooneid nähes ütlevad: "See ongi see kuulus Tartu ülikool," need pidid kõik sisse saama. Aga neist, kes ütlevad: "See ongi see kuulus ülikooli kohvik," ei pidanud keegi sisse saama. Ülikooli sisenedes hakkasin mina hoopis maast raha või kommi üles korjama. Tulviste hüüdis, et ma seda küll ei teeks. Vastasin, et mul on ülikool juba lõpetatud. Tulviste ütles, et hea seegi.

0 vastukaja: