reede, august 28, 2009

Kõigusoojaseks saamine

Raadio on kuulamiseks, televiisor vaatamiseks ja raamat nuusutamiseks. Seega on olemas infokandjad nii heli, pildi kui ka lõhna jaoks. Ainult et raamatu autor ei tea, mis lõhna kirjastus ja trükikoda tema raamatule lisavad. Mõni autor võib teada, näiteks kui tal on oma kirjastus. Mõned peavad kriitpaberit eriti heaks paberiks, aga mina pean kehvaks. Sellelt on raske lugeda ja tema ebameeldiv lõhn paneb pea valutama. Selle servaga võib sõrme ka lõigata. Lapsena ma olen lõiganud. Nüüd on mul nahk vist paksemaks läinud. Väga paks nahk mul ei ole, sest ma ei saa tõsta nii kuumi asju, nagu minust vanemad inimesed tõstavad. Vesi, mis võib jalgadele liiga külm tunduda, võib olla ülakehale liiga kuum. Ujumas käies kartvat kõht rohkem külma kui jalad. Kui öeldakse, et inimene on see, mida ta sööb, siis peaks kõigusoojaseid süies ise samuti kõigusoojaseks muutuma. Võibolla inimene ongi kõigusoojane, sest vahel on tal palavik või alatemperatuur. Aga ka see ei sõltu välistemperatuurist. Või sõltub niipalju, et palavik võib tõusma hakata just pärast külmetamist. Aga alajahtumine tekib ka külmaga.

0 vastukaja: