teisipäev, august 11, 2009

Leidsin informatsiooni

Lõin jälle oma nime otsingumootorisse. Neljanda raamatu ilmumisest on möödas mitu kuud, aga otsingumootori andmetel on ta alles nüüd ülikooli raamatupoodi jõudnud. Kummaline on see, et kui raamat Apollos maksab 95 krooni, siis ülikooli poes maksvat ainult 25. Kirjastuseks ei olnud andmebaasis märgitud seda kirjastust, mis minu teada raamatu välja andis, vaid pood ise.

Kolmanda raamatu kohta lugesin kommentaari ühest võõrast blogist. Kommenteerija ühelt poolt soovitas raamatut lugeda, teiselt poolt väljendas tüdimust, et ma olen unenägudest mujal ka liiga palju kirjutanud. Ma arvan ka, et raamat on parem kui blogi. Aga blogi oli enne. Alles kui blogisse oli suur hulk unenägusid kokku kirjutatud, sai raamatu jaoks valiku teha ning valitut sorteerida ja toimetada. Kuna pärast raamatu ilmumist on elu jätkunud, olen blogi edasi kirjutanud. Kui inimene võib iga päev rääkida, võib ta vast ka iga päev kirjutada. Või mõtles kommenteerija ka võrdlust minu teise ja neljanda raamatuga. Neid pean ise jällegi kolmandast halvemaks, sest mõlemad on varem kirjutatud ja väiksemate oskustega. Aga neli erinevat raamatut oli vast siiski suurem mõte avaldada kui neli ühesugust.

0 vastukaja: