laupäev, august 15, 2009

Kõik plaanikohaselt

Viimasel ajal on mul õnnestunud päevaplaanist kinni pidada. Tänasel päeval jõudsin lõpule kahe paksu teose lugemisega, kuigi lugesin neid aeglases tempos. Mõlemad on ajalooteosed. Järgmiseks loen ajalehti, blogisid ja maleraamatut. Ma loodan, et minu maletulemused hakkavad uuesti paranema, kui ma hakkan iga päev pool tundi treenima. Tulemused on halvenenud võibolla ka turniirikoosseisude tugevnemise pärast. Aga reitinguarvestuses on vaja tugevamate vastaste vastu vähem punkte. Sellest hoolimata ei ole mu reiting enam rekordkõrgusel. Kõige kõrgemal oli vist siis, kui koostasin Kerese raamatut. Siis olin sunnitud igast päevast põhiosa malele pühendama. Küll mitte otsesele treeningule, aga kaudsele siiski. Ja ka otsest treeningut püüdsin tol ajal iga päev teha. Lisaks jäi raamatu koostamise alustamise ja magistrantuuri lõpetamise vahele kaks kuud aega, kus mul polnud mingeid kohustusi. Ühest kohast käisin tööd küsimas, aga ei antud. Mõned arvavad, et need, kes tööd ei tee, on laisad, aga inimene ei pruugigi kuskilt tööd saada. Arvatakse, et majanduskriis võib läbi saama hakata. Aga ta ei pruugi lõppeda kõigil maadel ühe kiiresti.

0 vastukaja: