reede, mai 21, 2010

Ei tundnud hammustusi

Vaatasin Riigikokku kandideerinute nimekirja. Rahvaliidul ei olnud linnades kohati üldse kandidaate, peamiselt olid need tal maal. Erakond oleks võinud hoolitseda selle eest, et tal linnades ka toetust oleks. Aga see ei olnud nii kerge, sest ise ma neid ka toetada ei tahtnud. Ühe maletaja kohta kirjutati, et ta on Tartus Rahvaliidu põhitegelane. Varem ma ei teadnud üldse, et ta Rahvaliiduga seotud oleks. Rääkisin teisele maletajale, et ma ei saa aru, kuidas see maletaja saab olla juhtiv tegelane, kui ta ei kanna ülikonda, vaid teksajakki. Teine maletaja ütles, et jah, rahvas on paigast ära. Lisasin, et mina kannan teksajakki sellepärast, et ma ei ole juhtiv tegelane. Olime Paide aias. Märkasin, et sipelgapesast on tekkinud lai sipelgarada saepuru juurde. Ja avastasin, et minu käsi on sipelgaid täis. Ütlesin, et uskumatu, et ma seejuures ühtegi hammustust ei tundnud. Tagurpidi astudes nägin veel kahte sipelgapesa. Aia kaunistamiseks oli sinna pandud kive ja kivide juures oli oht kohtuda rästikuga. Ma olin kuulnud, et neid on siin aias nähtud, aga ise ühtegi näinud ei olnud. Maja trepi sees oli pragu ja selles praos elas vist ka rästik, nagu ma kuulnud olin. Aga kui ma selle kohta järele küsisin, ütles Siiri, et ei mäletagi enam.

Olin maleklubis. Kui olin siin esimest korda Agot võitnud, olin pidanud seda väga suureks saavutuseks, sest Ago oli klubi esimees. Nüüd pidasin juba loomulikuks, et võin võita kõiki klubi liikmeid. Loeti ette turniiri järgmise vooru paarid. Mina pidin mängima ühe poisiga. Vaatasin turniiril osalejate nimekirja. Ühel mängijal oli selline varjunimi, mille järgi võis oletada, et tal on aids, kuigi nimi polnud täpselt Aids, vaid natuke erinev. Varjunimesid oli antud teistelegi mängijatele ja nende hulgas oli paari kaupa üksteisele sarnaseid. Hakkasin oma mängukohta minema ringiga, aga üks teine poiss ei tulnud teelt eest, nagu ma ei olekski pidanud sealt läbi minema. Küsisin Reilt üle, kas mina pean mängima kolmandal laual. Rei vastas jah. Tegelikult ta ei pidanud peast kõigi mängijate laudu mäletama, sest osalejaid oli palju.

0 vastukaja: