laupäev, mai 15, 2010

Õpetaja halastus

Ajalooõpetaja oli pannud mulle kõigi vastamatajätmiste eest kahed. Ta otsustas, et lõputunnistusele mulle ajaloo hinnet välja ei pane. See oli halastus, sest alternatiiv oleks olnud kaks panna. Mind lõputunnistuse hinded ei huvitanud, sest käisin koolis juba teist korda. Lõpueksamitele ei kavatsenud ma üldse minna. Kunagi oli mulle meeldinud eksameid teha, aga enam ei meeldinud. Viimase kontrolltöö olin siiski ära teinud ja nüüd andis asendusõpetaja selle tagasi. Kontrolltöös olin pärisõpetajat sõimanud ja andnud talle hindeks 2. Tema oli tööd kõvasti parandanud, aga hindeks oli mulle pannud 4+, mis oli jälle heatahtlikkuse märgiks. Aga sõimu peale oli suhtumine siiski kohe muutunud, sest varem olin saanud viisi. Ülikoolis olin saanud ajaloos ainult viisi. Kui nüüd koolis pandi madalamaid hindeid, siis sellega võibolla taheti näidata, et meie kooli tase on kõrgem kui ülikooli oma. Vaatasin koos Sandriga oma vihikust kaarte, mille olin sinna joonistanud. Need olid mul uskumatult hästi välja tulnud. Praegu poleks ma enam nii hästi joonistada osanud. Üks kaart oli siiski veidi ebaõnnestunud. Olin hakanud joonistama Eesti kihelkondade kaarti, aga kihelkonnad tulid liiga suured, nii et palju peale Viljandimaa peale ei mahtunud.

0 vastukaja: