esmaspäev, märts 11, 2013

Kahte sorti kuld

Räägiti, et Küüts küsib rikastelt inimestelt kulda ja need annavad ka talle. Tänu sellele on Küüts nii rikas, et ta kogub kortereid. Kuld mätsiti ümber käe. Aga see oli pehme kuld, mis sarnanes plastiliiniga. See võeti uuesti käe ümbert ära, et panna kõvem kuld asemele. Olin vannis. Kui ma ennast liigutasin, öeldi mulle, et ma lõin vanni põhja mõra. Vann oli tänaval kõnniteel. Üks tuttav kõndis mööda. Talle öeldi, et ma olen vannis olnud mitu aastat. Tuttavale võis see tunduda nagu muinasjutus.

*
Vaatasin, mis mul fotoaparaadis on. Tagapool olid ainult fotod, aga eespool oli ka lühivideosid. Neid vaadates tekkis tahtmine videosid juurde teha. Aga ma ei olnud seda nii ammu teinud, et ma ei mäletanud, mida selleks vajutada tuleb. Kui ma proovisin alustada video tegemist, juhtus midagi muud, tehtud pildid hakkasid kiiresti eest läbi jooksma. Tundus, et oli käivitunud nende kustutamine. Ütlesin, et mul on kõigist fotodest arvutis koopia olemas. Vend arvas, et see on hea. Mina ütlesin, et parem, kui nad siiski fotoaparaadis ka olemas oleks, sest fotoaparaat näitab neid heledamatena. Selgus, et fotod siiski ei kustunud aparaadist ära.

0 vastukaja: