neljapäev, detsember 29, 2022

Viimase hetke täiendused

Kirjutasin ülikooli lõputöö põhjal magistritööd. Kirjutasin uusi lõike vahele. Olin juba varem hulga täiendusi teinud, praegu kirjutasin juurde marsist Rooma, millest oli seni liiga lühidalt. Kui olin selle lõigu valmis kirjutanud, siis vaatasin, et järgneb siiski teine varem valmis kirjutatud lõik samal teemal. Erineval ajal kirjutatud lõigud olid liiga erinevas stiilis. Mul oli täna ülikooli määratud magistritöö kaitsmise lõpptähtaeg, aga ma polnud veel tööd esitanud. Lootsin, et kui ma täna kaitsmisele kohale lähen, siis aktiivsuse ülesnäitamise eest veel lastakse kaitsta, kuigi komisjon polnud saanud õigel ajal tööd lugeda. Vabanduseks oleksin öelnud, et vahepeal ma pikka aega õppetööga ei tegelenud, sest tõlkisin raamatuid. Esikus isa ja ema rääkisid, et täna on üks tähtpäev, sel puhul tuleks lapsi õnnitleda. Ütlesin vahele, et mul on kiireloomulisem asi. Asusin ülikooli suunas teele. Mõtlesin, et mul on ju tavalised riided, mitte ülikond. Märkasin, et ma ei lähe kõige otsemat teed, vaid ringiga üle Toomemäe. Kunstimuuseumi juures oli oht kallakust alla kukkuda. Aga seiklusteostes riskitigi ja tegutseti hoogsalt.

*
Mul oli hulk uusi pildiga pabereid, mis ei mahtunud albumisse ära. Läksin poest toitu ostma. Peale raha maksin ka kalliskividega, nende hind arvutati rahaks ümber. Ütlesin, et letil on kümme eurot liiga palju. Müüjaks olev mees tagastas selle mulle. Pärast mõtlesin, et nüüd ta vist eksis minu kasuks. Pool summat maksin õigesti ja poolel oli üks null vale.

0 vastukaja: