kolmapäev, detsember 21, 2022

Vahetundides õppima

Olin koolis. Tõusin enne tunni lõppu püsti. Varsti kõndis minust mööda ja uksest välja minu jaoks tähtis tüdruk. Ma ei läinud talle järele. Istusin maha tagasi. Hakkasin uurima, kas täna järgmisteks tundideks midagi õppida on. Õpetaja Kalme oli öelnud, et õppida tuleb kodus, aga see ei olnud võimalik, kui ma käisin eile saunas ja jõudsin tagasi alles enne magamaminekut. Leidsin kotist palju õppevahendeid, mis olid koduste tööde jaoks antud. Need olid minu kotis katkisemaks läinud, see oleks vahendeid õpetajale tagastades näha olnud. Ütlesin kotist välja korjatud õppevahendite kohta, et kõik need anti üheainsa nädala jooksul. Tristan vaidles vastu, et pikema aja jooksul. Närisin tomatit. Otsustasin seda mitte ära süia, sest tomatil oli veel rohelisi kohti. Rääkisin Sandrile, et "Imelises Ajaloos" on kirjutatud, et roheline tomat on mürgine, kuigi mõni sort jääb küpselt ka roheliseks. Sander ei uskunud, et ajakiri oleks tõtt kirjutanud.

0 vastukaja: