kolmapäev, detsember 14, 2022

Süütamised

Süütasin tule. Minu tuli oli küll punane, aga ilma leegita ja külm. Kõrval teise inimese süüdatud teine tuli põles algul leegiga, aga siis muutus minu tulega ühesuguseks.

*
Kõndisin mööda teed. Ühe maja juures olid kurjad hääled. Üks hääl ütles, et ta võib maja põlema panna, ega süütajat kätte ei saada. Üks hääl ütles: "Torka tuli räästa!" Selle peale teine inimene panigi maja põlema. Läksin teisele poole maja selle numbrit vaatama, et teaks, kuhu tuletõrje kutsuda. Aga tuletõrjeauto saabus enne kui ma telefonikõne jõudsin võtta, ei tulnud küll politseid. Jätkasin teed. Rääkisin pereliikmeteni jõudes neile, mida ma olin näinud. Ema kuulas jutu algul vaikides ära, aga kui ma kordasin, et maja pandi põlema, siis ütles, et sel juhul ta on minus pettunud, ta sai alguses aru, et midagi muud juhtus.

0 vastukaja: