teisipäev, detsember 06, 2022

Tartu välkmale meistrivõistlused 2022

 

Turniiri tulemused olid:

1. Andres Karba 8 punkti
2. Rene Lumiste 7,5
3. Tanel Tiisler 6,5
4. Karl Aleksander Sirp 5,5
...
15. Simo Runnel 3

Kokku 18 osavõtjat ja 9 vooru.

See oli minu jaoks esimene reitinguarvestuslik välkmale turniir. Mul oli Eesti reitingutabelis tänastest tulemustest parem välkmale reiting, aga selle olin saanud ühtegi partiid mängimata kiirmale tulemuste põhjal. Kui ma veel välkturniiridel mängisin, siis polnud välkmalereitingut olemas. 1990. aastatel arvutati ühekordeslt välja Tartu kiirmale reitingud, võibolla võeti seal välkturniire ka arvesse, Tartu maleklubis toimus mõlemaid. Vint.ee-s olen mänginud natuke pikema mõtlemisajaga välkmalematše, mitte turniire.

Kummalgi fotol on esiplaanil üks minu endine trennikaaslane. Trenn toimus samas ruumis, kus täna turniir.

0 vastukaja: