laupäev, detsember 31, 2022

Eksamite raskusaste

Mul olid tänavused eksamid seni hästi läinud - kahe eest olin saanud nelja ning ühe eest viie. Aga kaks kõige raskemat seisid alles ees - inglise ja vene keel. Ma täpselt ei teadnud, millal need toimuvad, aga need pidid tulema vist liiga väikse viiepäevase vahega. Olin sisenemas oma trepikotta, kui nägin selle ees istumas Erikut. Erik ütles, et me võime mõne kergema eksami ka valida, näiteks bobusõidu. Tavaliselt öeldi bobisõit, aga tema ütles bobusõit. Mõte oli vist selles, et bobisõidus keeras ainult eesistuja rooli, teised ei saanud midagi valesti teha. Küsisin, kas saab ikka bobisõitu teha, kui ei ole lund. Erik vastas, et see käib alati ühte moodi. Ütlesin, et ma teen siiski raskemaid eksameid, ma õpin kõik ära. Mul on tänavu aastal vene keele oskus paranenud, sest olen õppinud kodus. Koolitunnis ei pruugi ühtegi uut sõna selgeks saada.

0 vastukaja: