neljapäev, detsember 22, 2022

Eri maadel elanud

Ütlesin tänaval kõndides, et Eestis elavad Vene sõjaväepensionärid. Mulle tuli parajasti vastu Ameerika sõjaväelane, kes küsis mult, kas ma mõnda näinud ka olen. Vastasin, et vanasti ma nägin, kuidas Vene ohvitserid kõndisid tänaval ohvitserimunder seljas. Ma ei teadnud, kas ameeriklane minu vastust kuulis ka, võibolla ta pidas oma küsimust retooriliseks küsimuseks, mille kindel vastus on ei, ja kõndis edasi. Kordasin seda unenägu.

*
Kõndisin oma trepikojas trepist üles. Selja taga oli kaks poissi, kes rääkisid omavahel, et on olemas Krister ja millistes riikides ta on elanud. Jõudsin oma kööki. Krister andis mulle lugemiseks õhukese paberi, millel oli mitu artiklit. Algul arvasin, et lõike tuleb lugeda vasakult paremale, siis sain aru, et iga artikli lõigud on üksteise all tulpades. Mulle anti veel teine paber, kus samade tekstide lõikude paigutus oli arusaadavam. Oli algamas söögiaeg ja paberid ei tohtinud toidule ette jääda.

0 vastukaja: