pühapäev, veebruar 26, 2006

Pesa. Juhe.

Nägin unes, et kõndisin läbi võsa ilusa linnupesa juurde. Levitasin sealt informatsiooni, et üks inimene tegi linnupesa ja hoiab selles minu kirja. Kui ma olin teate ära saatnud, siis hakkasin kahtlustama, et asjad on halvemini - inimene mitte ei pannud minu kirja pessa, vaid rebis selle tükkideks ja tuul tõi ühe tüki pessa. Ja pesa ei ehitanud inimene, vaid lind. Linnul oleks muidu pesas ka pojad, aga ta jättis pesa maha, sest mina käin seda vaatamas.

Teises unenäos läks suure vana raadioaparaadi juhe pooleks. Ma ei julgenud otsi uuesti ühendada, et mitte lööki saada. Võtsin hoopis juhtme jupi ja panin selle ühe otsa vastu raadio sisselülitamisnupu metallosa, teise otsa vastu ultralühilaine nupu metallosa. Raadio hakkas uuesti mängima, kuigi juhtmejuppi väljast voolu ei tulnud, seega töötas ta justkui patareina. Vahepeal lagunes juhtmejupp edasi ja pidin teda veel mitu korda nuppude vastu tagasi panema. Iga kord hakkas raadio uuesti mängima. Viimasel korral tuli Henn ja soovitas mul siduda traadiotsad ümber nuppude metallosas olevate aukude. Mulle tuli nüüd ka meelde, et tegelikult ühendatakse juhtmeid niimoodi. Sel korral hakkas aga raadio mängima ragisedes. Panin selle süüks Toomale, kes oli raadiole liiga lähedal. Mõtlesin, et kui ühendada juhe teiste lainealade nuppudega, võibolla saaks neid ka uuesti kuulata, kuigi need pole enam ammu häält teinud.

0 vastukaja: