laupäev, september 27, 2008

Rubriigid ühendatud

Septembrikuu "Vikerkaarest" vaatasin kõigepealt pilte, seejärel lugesin arvustusi, seejärel luuletusi. Selles numbris on püütud teiste luuletusi arvustada ka luulevormis, see tähendab luuletuste all. Ei olnud ainult öeldud, keda nimeliselt. Samuti ei selgunud luuletusest, millisesse arvustatavatest rühmadest autor ennast paigutab. Või andis ta järgmistes luuletustes ka enda iseloomustuse, aga see ei jäänud nii täpselt meelde. "Vikerkaart" lõpetades mõtlesin, et nüüd võiks üle hulga aja ise ühe luuletuse kirjutada. Aga kuna ma täpselt ei teadnud, mis teemal kirjutada, siis otsustasin, et kirjutan hoopis mõttekäigu. Võibolla hiljem sünnib ka mõni luuletus. Eile ja üleeile kirjutasin juba kolm sissekannet päevas. Lugejaid tundub blog.tr.ee uute ümberkorralduste järel vähemaks jäänud olevat, sest uued sissekanded ei ole enam kataloogi avamisel kohe nähtavad. Ise lugesin varem blogisid, mis olid kantud kanalisse Kultuura, aga nüüd on see kanal likvideeritud, nende blogide aadresse ma pole meelde jätnud ja uuesti üles otsida pole ma neid viitsinud. Minu blogi on esindatud praegu vähemalt ühes kanalis – Unenäod. Algul likvideeriti ka see kanal, aga varsti ta taastus, ilma et mina seda taastanuks.

0 vastukaja: