pühapäev, oktoober 26, 2008

Kelleks keegi muutub

Lugu doktor Jekyllist ja mister Hyde’ist sarnaneb väga lugudele libahundist. Selle vahega, et nimetatud teoses ei muututud hundiks, vaid teiseks inimeseks. Öeldakse, et inimene on inimesele hunt. Sõna "hunt" esineb ka erinevate herilaseliikide nimetustes. Tean raamatuid, kus on juttu sipelgate või mesilaste elust, aga mul ei tule meelde ühtegi, kus peategelasteks oleksid herilased või vapsikud. Naljanurk "Herilane" oli küll olemas. Ja ühes minu unenäos tegutses selle nimega korporatsioon, mille järgi ma panin unenäole pealkirja. Juba kõige esimesele unenäole, mis ma tervikuna üles kirjutasin, panin pealkirja. Võrgus on see unenägu olemas ilma pealkirjata. Kui ma veel terviklikke unenägusid üles kirjutanud ei olnud, märkisin juba üles nende pealkirju ja tegin tabeli unenägude liigitamiseks.

0 vastukaja: