neljapäev, oktoober 30, 2008

Teine koht

Täna oli minu jaoks aasta paremuselt teine malevõistlus, millega lõppes elu parimale tulemusele järgnenud nädalaid kestnud miinustesolek. Osavõtjaid oli täna 10, mõtlemisaeg 13 minutit. Esimeseks tuli 7 punktiga Seljodkin, mina olin 6,5 punktiga teine, Tätte sama punktide arvuga kolmas. Auhinnaks valis võitja teekarbi, mina šokolaaditahvli ja kolmandale kohale jäi kaks kohvipakki. Naiste auhinna andis kohtunik Volpertile, see koosnes vist ühest kohvipakist, aga Volpert loovutas auhinna omavahelise mängu võitnud Põvvatile.

Esimeses voorus viigistasin Volpertiga, teises võitsin Tättet, kolmandas Puisi, neljanda Põvvatit, viiendas viigistasin Kääbiga, kuuendas kaotasin Seljodkinile, seitsmendas võitsin Liivat, kaheksandas viigistasin Ojastega, üheksandas võitsin Padrikut. Kahes mängus lasin võidu käest - Kääbi vastu tegin vea etturilõppmängus, mistõttu ma ei saanud enam lippu; Ojaste vastu lõppmängus vanker kuninga vastu ei jätkunud mul mõtlemisaega. Esikoha suhtes otsustavaks osutunud mängus Seljodkiniga olid mul mustad ja Seljodkin üllatas ratsukahinguga.

0 vastukaja: