kolmapäev, detsember 17, 2008

Jutuajamine enne väljumist

Mulle räägiti, kui halb ilm väljas on. Küsisin, kas see tähendab, et mul soovitatakse mitte välja minna. Vastati, et vastupidi, kõigil on soovitav väljas käia, kui midagi väga hullu ei ole, ja need hullud asjad on tavaliselt endaga. Ütlesin, et väljas käiakse heitgaase sisse hingamas. Vastati, et me elame sellises kohas, kus väga palju heitgaase ei ole, heitgaasid koonduvad kindlatesse kohtadesse. Ütlesin, et mina käin mööda seda teed, kus on palju autosid. Soovitati, et siis pean ma oma marsruuti muutma. Mina ütlesin, et seal, kus vähem autosid on, küsitakse, et miks ma tulen võõrasse õue. Näiteks tõin selle, et ükskord võtsin ühe maja servalt lund ja küsiti, kas see on minu maja. Nüüd küsiti, kas ma pühkisin võõralt majalt lund. Selgitasin, et võtsin lund lumekuuli tegemiseks. Küsiti, kas see juhtus hiljuti. Vastasin, et ei, kooliajal. Imestati, et mul see siis veel meeles on. Soovitati panna ajalehte kuulutus, et küsida, miks mult küsiti, kas see minu maja on ja kas küsija veel elab selles majas. Teadsin, et seal majas ei ela enam kedagi. Läksin välja, kus ma ilmas midagi halba ei leidnud. Ühtedest inimestest möödumiseks astusin korraks teeserva, kus oli natuke libedam kui ülejäänud teel, aga ma ei kukkunud. Ajalehte ma kuulutust ei pane, vaid kirjutan räägitust blogis. Varem nimetasin ma blogi ka ajaleheks.

0 vastukaja: