esmaspäev, aprill 04, 2011

Habemest kinni

Mängisime kooli õuel mängu, kus üks oli väravas ja kõik ülejäänud püüdsid sinna palli sisse lüia. Küsisin, kes kummalt poolt on. Vastati, et kõik on ühelt poolt. Selle reegli olin ära unustanud, kuna ei olnud seda mängu ammu mänginud. Püüti üksteisele söötu andes kombineerida. Tegin pealelöögi, pall riivas Ivo ja läks väravasse. Ivo ütles, et see oli väga tugev löök. Liiga tugevad löögid ei olnud vist lubatud, muidu võis kaitsja haiget saada. Kristjan K. küsis, kellel on Eesti hümni sõnad ja viis peas. Vastasin, et sõnad on mul peas, aga viis mitte. Ühel päeval saunas küsiti, kellel on hümni sõnad peas, ma vastasin, et mul ei ole, aga kontrollides siiski olid. Kristjan küsis, et võibolla ma mäletan seda ka, mis kell ma seda ütlesin. Vastasin, et seitsme ja kaheksa vahel. Saun algas kell seitse ja see jutuajamine oli natuke pärast algust. Paremad mängijad said kogu aeg palli, aga kui mina palli jalaga puutusingi, tuli enamasti nii nõrk löök, et see midagi ei mõjutanud. Peale väravate löömise arvestati ka resultatiivseid sööte. Ma olin andnud resultatiivse söödu kahele tugevale maletajale, aga nõrgematest ainult ühele. Aga lisaks resultatiivsetele söötudele oleks võinud arvestada veel resultatiivse söödu andjale antud sööte. Osad korvid tulid söödust ja osad soolorünnakust. Oli mingi kindel süsteem, mille järgi arvestati, kas korv tuli söödust või soolorünnakust, aga mina ei osanud neid arvestada. Kõik tahtsid ise rohkem punkte tuua, mistõttu öeldi sageli, et ära isetse. Pall lendas üle aia ja tuli tagasi tuua. Või ta põrkas ise üle aia tagasi. Teisel pool aeda oli üks mees teise kinni võtnud ja küsis, miks ta nii erutunud on. Kinnivõetu oli tumeda näoga nagu joodik ja vastas, et ei tea. Kinnivõtja hoidis tal habemest kinni ja ütles, et mäletab kõiki inimesi, keda on kunagi näinud, kinnivõetul on veel eriti iseloomulik nägu. Seega oli hea mäluga inimesi üsna palju. Kinnivõtja mäletas, et kinnivõetu on talt varastanud. Aga öeldi, et seda arvab ta ainult kuulduse põhjal. Ta ei olnud ise vargust pealt näinud, vaid talle oli räägitud, kes on varas.

0 vastukaja: