neljapäev, aprill 07, 2011

Tundmatud viljad

Mõtlesin, et võiks saata Kadri P.-le Facebooki kutse. Kutsele lisaksin kirja, et teda ma mäletan, ma tunneksin ta näo järgi ära, kui ta veel väike oleks. Ta võib Facebookis olla, kui ta iga päev ei kirjuta, et ta on vanemaks saanud. Ma tunnen kahte klassivendade nooremat õde - teda ja Eriku õde, sealhulgas teda paremini. Ühe unenäo olin üles kirjutanud nii, et selle tegelased olid Krister ja teine Krister. Teine Krister pidin olema ilmselt ma ise, sest ma olin koolis teinud seda, mis Krister ees tegi. Võibolla sellepärast minusse halvasti suhtutigi, et ma kasutasin teiste ideid. Läksin väiksest majast aeda. Seal kasvasid puud, millelt oli vilju maha sadanud. Need olid tõenäoliselt söödavad. Räägiti, milliste teiste puuviljade sugulased need on. Võtsin ühe vilja maast üles, aga viskasin ta tagasi, sest ta oli mädanenud. Järgmist ma ei hakanud võtma. Lendasin kõhuli asendis värava suunas.

0 vastukaja: