pühapäev, aprill 10, 2011
Sanskriti keele tund
Viisin raadios viktoriini läbi. Sellel oli 20 küsimust. Kui küsimused olid ette loetud, ütlesin, et osavõtjad said üsna palju punkte, ja lugesin kõigi punktid ette. Siis ütlesin, et vabandust, need olid ainult esimese vastuse eest antud punktid. Erinevate vastuste punktid kokku liites tuli summa hoopis suurem. Vabandasin, et ma ei ole nii kogenud saatejuht, et jääks veel aega selles saates arvutusi teha. Aga kõige rohkem punkte sai viimane vastaja, kellel neid oli 90 sajast. Olin viktoriini läbi viinud koolitunnis. Täna oli selline päev, kus vilistlased pidid tunde andma. Õpilased ütlesid, et nad oleks õigeid vastuseid ka teada tahtnud. Tund sai läbi. Järgmist tundi andma tuli Sander. Mina ei olnud kindel, kas mul teine tund ka on. Kui oleks olnud, oleks võinud järgmisele klassile viktoriini korrata. Aga niiviisi võisid ühe klassi õpilased vahepeal teise omadele küsimused ette öelda. Läksin fuajeesse vaatama, kas mul teine tund ka on. Olin nagu kuulnud, et on, aga ma ei teadnud, mitmendale klassile ja mis tund. Fuajees üks minu klassikaaslane kaebas pärisõpetajale, et Ariel peksab. Ariel väitis, et tema pole midagi teinud. Mina küsisin, et miks ma tean alati ette, et Arieli tuleb lüia. Lõin teda mõlemale põsele. Tema ütles, et ta pole selline pätt nagu mina. Nüüd jäin uskuma, et ta seekord ei olnud löönud, sest tal polnud enam selliseid kombeid. Ütlesin, et see on hea, et ta pätt pole. Vaatasin stendi. Selgus, et mul tuleb praegu vaba tund ja pärast seda tervelt kaks tundi veel. Mina olin arvanud, et teise tunni pean andma võibolla keskkooliklassile, aga kirjas oli, et kõigepealt neljandale ja seejärel kolmandale klassile. Esimese tunni olin andnud teisele klassile. Neljanda klassi tunni kohta olid kirjas lühendid SKS. ja SANSKR. Tundus, et see tähendas, et ma pidin andma saksa keeles sanskriti keele tunni. Saksa keelt oskasin halvasti ja sanskriti keelt mitte sõnagi. Mõtlesin, et võibolla Lauri N. natuke oskab, võiks paluda tal mind asendada. Siis sain aru, et sanskriti keele tund antakse mulle kui ajaloolasele. Oleksin võinud rääkida õpilastele India ajaloost, aga selleks oleks pidanud ka tunni eelnevalt kodus ette valmistama, mida ma polnud teinud. Üks vaba tund vahel oli täpselt nii pikk, et koolimajas oodata oleks olnud igav ja söömas käia hästi ei jõudnud.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
0 vastukaja:
Postita kommentaar