kolmapäev, juuni 22, 2011

Jahu pärast mängu

Mängisime neljakesi malet, nii et kummagi poole eest tegi kaks inimest kordamööda käike. Teised istusid kahe otsa pidi kokku lükatud laua erinevates nurkades, mina olin püsti ja kõndisin edasi-tagasi. Alustasin käiguga a3, edasi tuli Va2 ja b3. Seejärel käis minu kaaslane Vb2. Ma polnud ise mõelnud, et ma seda käiku ette valmistan, aga nüüd öeldi, et see oli hädavajalik, sest muidu oleks vastane ratsuga vankri ära võtnud. Katkestasin mängu, sest ma ei teadnud, millal minu käigud tulevad. Teised ükski kord ei öelnud. Teised tõusid lauast, mina istusin maha ja hakkasin sööma mängust järele jäänud kala. See oli täis ainult halli jahu. Ütlesin, et see mulle ei maitse. Seejärel hakkas see mulle juba maitsema, kui avastasin, et soustiga segades läheb ta paremaks.

0 vastukaja: