esmaspäev, juuni 06, 2011

Veel auhindu



Eile said 1. mail kingitud sünnipäevakommid otsa ja täna alustasin maikuus võidetud turniiriauhindade söömist. Viimasel turniiril langes minu kiirmale reiting 24 punkti. Varem on olnud ka suuremaid langusi, aga sellest ajast, kui arvestatakse välja Eesti kiirmale reitingut, ei ole ta mul veel nii madalal olnud. Tartu kiirmale reiting on olnud veel sadu punkte madalamal. Aga kuna reitinguarvestusse on poole aasta jooksul läinud ainult üks kiirturniir ja seejuures üks ebaõnnestunumatest, siis ma praegusesse reitingusse ei usu. Õigem peaks olema pika male reiting, sest seal on arvesse läinud kõik turniirid. Pärast Tartu meistrivõistluste lõppu ei ole ma enam korralikult treeningplaanist kinni pidanud, aga eile otsustasin seda uuesti tegema hakata. Kuna ma pole seni kogu õppimispotentsiaali ära kasutanud, peaks minu maksimaalne mängutugevus veel tõusma. Kogu potentsiaali ma ei kavatse küll kunagi ära kasutada, et elu liiga ühekülgseks ei läheks.

0 vastukaja: