neljapäev, juuni 23, 2011

Raadioparandus

Läksin väiksesse majja kiirmaleturniirile. Enne algust läksin koju, et käia wc-s. Mängumajas korralikku wc-d ei olnud, selle asemel oli seina ääres ahi. Kodus vaatasin kella, et esimene voor juba käib. Mängukohta tagasi jõudes oleks voor arvatavasti juba läbi olnud. Siis oleksin turniiril osalemisest loobunud.

*
Panin arvuti käima, et lugeda kirju. Enne kirjade näitamist keris arvuti kõikide pealkirjad läbi. Kirju oli liiga palju. Aga võibolla keriti iga kord ka vanu. Mulle oli jäetud selline arvtiprogramm, mis luges kirjad kuuldavalt ette. Ta luges neid liiga valjult, aga ma ei viitsinud vaiksemaks panna. Tahtsin Klausi kuuldekaugusest ära ajada. Viisin raadio parandusse. Seal öeldi, et kui raadiot juhtmega kuulata, siis ta kaua vastu ei pea. Parandaja pani patareid asemele. Kui hakkasin parandusest ära minema, nõudis ta, et raadio rihm tuleb ümber käe keerata. Seda ma ei teinud. Kodus märkasin, et parandaja on juhtme endale jätnud. Võibolla ta tahtis selle maha müia.

*
Järgmisel päeval hakkas raadio patareiseade logisema. Siis oli parandajal õigus, kui ta ütles, et aparaat kaua vastu ei pea. Nüüd oleks võinud viia ta parandusse tagasi. Aga ma ei tahtnud seal kolm päeva järjest käia. See oleks võinud parandajale tüütuks muutuda.

*
Olin teinud plaane, kuidas magistritöö kirjutamist jätkata. Muretsesin, et ei saa seda tähtajaks valmis. Aga nüüd leidsin, et kui mul on kraad juba käes, siis ma ei peagi jätkama, vaid võin järgmise teema võtta.

*
Toomas oli pannud arvutisse foto, mille kohta ta oli kirjutanud, et see käib meie kooli kohta. Tegelikult oli fotol Paide magamistoa aken kardinaga. Aga pealkiri ei olnud vale, sest foto oli tehtud ajal, kui me veel koolis käisime. Minu kooliõpikud olid olnud põhjalikud ja autorid olid olnud ainult tuntud inimesed. Toomal tulid juba lihtsustatud õpikud, mille autorite hulgas oli ka tundmatuid.

*
Ütlesin, et mõni autonumber on huvitavam ja mõni igavam, aga üks oli huvitavuse tipp.

*
Üks meie õpetaja rääkis tunnis palju oma elust. Ta oli usklik. Tema kohta öeldi, et tal on seitse last. Õpetaja ütles, et inimesed püiavad oma uriiniplekkidega riideid varjata.

0 vastukaja: