pühapäev, september 23, 2007

Mäss koolis

Täna läksin emaga kokkuleppel kooli alles neljandaks tunniks, sest koolis pidid toimuma malevõistlused. Kui ma järele mõtlesin, siis sain aru, et kohal oleks pidanud olema ikkagi kõigis tundides, sest malet mängitakse ainult ühe tunni raames. Kohale läksin direktori keemia tundi. Oli kolmanda veerandi algus. Direktor ütles, et paneb mulle teise veerandi eest tagantjärele kahe. Protesteerisin, et see ei ole keskmise hindega kooskõlas, sest mul on hinded 2, 2, 3 ja 4. Direktor selgitas, et nelja ta ei võta arvesse, sest selle ma sain kontrolltöö eest, mille ma kirjutasin maha. Ta teadvat, kes on keemias kõige nõrgemad. Ütlesin, et ma ei kirjuta kunagi maha. Andsin järele, et mulle võib veerandi kahe panna, sest järgmise veerandi eest saan ma juba parema hinde, nii ka aastahinde. Aga korraldasin siiski mässu, mille käigus kõik õpilased klassist lahkusid. Algas söögivahetund. Mul oli vaja uut söögitalongi, mida läksin küsima kantseleist. Seal oli neid vaja anda nii paljudele, et ei kontrollitud, kas saajatel on saamine põhejndatud. Söökla oli ümber tehtud. Nüüd olid seal senisest suuremad lauad ja laudade peale olid pandud laualinad. Ariel pigistas mind õlgadest ja ütles: "Nägemiseni põrgus!" Parandasin teda, et tuleb öelda kohtumiseni põrgus. Ariel ütles, et iga kord, kui ta ütleb kohtumiseni põrgus, pean mina nimetama kolm nime. Mõtlesin, et võiks nimetada näiteks minu, direktori ja Arieli nimesid, aga ütlesin siiski, et ma ei taha öelda. Mõtlesin, et direktor mind mässu korraldamise eest vist kohe ei karista, aga järgmisse klassi ikkagi ei lase.

0 vastukaja: