kolmapäev, september 12, 2007

Saksa marga allakäik. Tohupaber.

Ennustati Saksa raha allakäiku. Saksamaa oli trükkinud Iraagi sõjas kasutamiseks eraldi margad. Arvati, et varsti tulevad Iraagi jaoks mõeldud margad kasutusele ka Saksamaal toidu ostmisel. Selliste markade osakaal pidi järjest suurenema hakkama.

Tahtsin hakata paberit tootma. Lugesin, et kunagi kasutati paberi tootmiseks naiivset meetodit, mis seisnes kasetohu koorimises. Hakkasin sama meetodit kasutama. Okstelt maha kooritud toht keerdus rullidesse. Mõtlesin, kas oleks õigem panna tohujupid ühte rulli või jättagi eraldi rullidesse. Lugesin, et vanad tohupaberi tootjad olid hilisemal ajal öelnud, et varem olid kased kaetud puhta tohuga, nüüd keskkonna halvenemise tagajärjel tohu ja koore seguga. Ütlesin selle edasi, aga mul oli rääkimisega raskusi. Tõnu tootis päevas kümme tohurulli, päeva jooksul suitsetas ta neist viis ära. Klaus ütles, et Põlva turniiri finaalis kohtuvad omavahel Sven ja Puusepp. Turniiri koos finaalidega kestis juba terve nädal. Klaus ütles, et kuskile oli pandud viide, et mina ja veel keegi oleme sellest turniirist oma blogides kirjutanud. Vastasin, et olen küll, aga ma ei mäleta mida. Hakkasin mõtlema, et võibolla on tegemist hoopis sellega, kui ma eelmiste aastate Põlva turniiridest kirjutasin, kui ma seal ise kohal olin käinud.

0 vastukaja: