esmaspäev, juuni 04, 2012

Blogi tasuliseks

Minu kuusissetulek on 300 eurot. 100 eurot moodustab sellest töötasu ja 200 pension väikeste tervisehäirete eest. Pere viimase kuu elektriarve on 54 eurot. Praegu maksavad selle vanemad, aga edaspidi pean võibolla maksma mina. Sel juhul tuleb uusi sissetulekuid otsida. Esimese mõttena tuli pähe blogi lugemise tasuliseks muutmine. Aga esialgu ma loodan, et blogi teeb minu teostele ja ideedele reklaami. Teine mõte oli, et vähendan blogi teemade arvu ja näiteks raamatuarvustused saadan suurema lugejaskonnaga väljaannetele. Aga ühe raamatuarvustuse kirjutamine ajakirjale on mul võtnud kaks nädalat ja kuigi see tõi raha sisse, ei olnud summa palju erinev praegusest töötasust. Kolmas mõte on hakata tegema vaimse töö asemel füüsilist. Aga see oleks võimete raiskamine. Kui minu IQ on kõvasti üle keskmise, siis füüsiliselt olin ma oma klassis üks nõrgemaid ja tööõpetuses üks vähem osavaid. Ma arvan, et kui mul on magistrikraad, siis ma peaksin saama õpitud erialaga tegelemise eest üle keskmise palka. Tervisehäired ei ole nii suured, et nad takistaks selle tööga tegelemist, mida ma praegu teen. Mõni ütleb, et süüdi on tööandja. Aga tal ei ole sellise tegevuse eest teistele ka rohkem maksta. See sõltub juba rahva üldistest huvidest ja riigi poliitikast. Elektrihinna tõus on ka riigi poliitika. See tundub väga kahtlane, et elektri hind tõuseb just siis, kui elektriturg avaneb. Tundub, et Brüsselist antud salajuhtnööride järgi ongi eesmärk eesti rahva väljasuretamine. Osad Euroopa Liitu astumise vastu hääletanud on oma seisukohta muutnud. Mul pole enam nii kindlaid veendumusi kui rahvahääletuse ajal, aga vastuhääletamist ma veel ei kahetse. Osad ei mäleta isegi, kuidas nad hääletasid. Mina olen avaldanud selle kohta terve raamatu, et hääletasin vastu. See raamat tõi mulle ka raha sisse, aga jällegi väga vähe.

0 vastukaja: