reede, juuni 22, 2012

Unenägu elektrikatkestuse ajal

Tegin endast sellise foto, et lauale panin malelaua algseisuga, selle kõrvale suletud kaustiku, fotoaparaadi panin enda õlale ja teisele poole malelauda peegli, nii et ise jäin fotole peegelpildina. Panin selle foto blogisse sildiga male. Mõtlesin, et peaksin mõnel pikal turniiril osalema. Läksin kohta, kus olid maletajad. Turu ütles mulle, et ma pean Viljandi turniirile kohale tulema. Ta andis mulle lugeda selle juhendit. Küsisin, kas see on nii lühike turniir, mina arvasin, et palju pikem. Mõtlesin, et ma ei lähe Viljandi, vaid Põlva turniirile, seal on mõtlemisaega rohkem. Mul on kasulik suvel mõnda teise linna mängima sõita, siis olen sügisel Uusi turniiriks paremas vormis. Esimest korda keskkooli lõpetades olin enne lõpueksameid malest loobunud, aga nüüd teist korda ma seda ei teinud. Esimest korda keskkooli lõpetama hakates olin valmistunud lõpueksamiteks vaimustusega, aga nüüd olin vanem ja selles ei olnud enam minu jaoks midagi uut. Mõtlesin, et ma parem ei lähegi lõpueksamitele. Siis oleks vanemad võinud nõudma hakata, et pean minema. Aga mina oleks saanud vastata, et ma ei pea teist korda keskkoolis käima, sest ma olen lõpetanud keskkooli, ülikooli ja magistriõppe. Ma ei saanud aru, kuidas see üldse juhtus, et terve klass uuesti teist korda keskkoolis käima hakkas. Mina hakkasin kooli vaatamas käima sellepärast, et nägin seda sageli unes. Teised tulid sinna minu eeskujul. Kedagi ei jäänud puudu, sest meil oli üksmeelne klass. Üksmeelselt tehti ka muid asju. Õpetajatel ei olnud ka midagi selle vastu, et inimesed õppisid. Oli matemaatikatund. Tahvlil lahendati ülesannet. Arvutasin mõttes kaasa. Mõtlesin, et kui ma kogu aeg tahvlile näinud oleks, siis mul oleks hoopis rohkem arvutamispraktikat. Mängisin maleturniiril. Ago ütles, et seda, mis Rämmel saavutas, on ületanud ainult Ehlvest. Ma ei teadnud, millisest võistlusest ta räägib. Aga kui nägin praeguse turniiri tabelit, siis selgus, et sellel oligi Rämmel Ehlvesti järel teisel kohal. See tundus ka loogiline, et kui usumees on palju usuküsimuste üle mõelnud, siis ta treenib ka muude asjade üle mõtlema. Hakkasime maalima järgmise vooru pilte. Nüüd nägin, et Rämmeli saavutus ei seisne selles, et ta oleks maalinud hea pildi, vaid ta pani lihtsalt paberile rohkem värvi, nii et arvuline näitaja selle kohta tuli suurem. Kui olin oma pildile juba hulga värvilaike kandnud, tõmbasin ka pikema joone. Seejärel võtsin helerohelist ja tegin sellega üle terve pildi nurgast nurka diagonaalse risti, justkui oleks pilt maha tõmmatud. Olin kirjutanud blogis ühest poliitilisest küsimusest. Sellele oli tulnud ka kommentaar. Nüüd tuli uus kommentaar Infopartisanilt. Ta kirjutas, et minu arutlus on ideaalne, seetõttu viitab ta oma blogis ka sellele. Seejärel asus ta vaidlema eelmise kommenteerijaga.

0 vastukaja: