reede, juuni 29, 2012

Lüngad konspektis

Mängisime tänaval palli. Pall lendas kaugele meie maja keldrisse. Ütlesin, et see võib igasugu koobastesse lennata. Vend tahtis minna mängima vene kooli korvapalliplatsile. Ütlesin, et seal ei lubata enam võõrastel käia. Suvevaheaja puhul on platsi ühelt küljelt aed eest võetud, aga teisel küljel on väraval endiselt silt, et võõrastel kooli territooriumil viibimine keelatud. Me ei läinudki kooli territooriumile, vaid ainult loopisime palli seal asuvasse korvirõngasse.

*
Klaus ütles, et ta hakkab biograafiat õppima. Vastasin, et tema ei pea vähemalt maleturniiridel käima, tal on aega. Klaus ütles, et teda paljud ülikoolis õpitavad ained ei huvita. Mind huvitas kõik, mida ma õppisin. Olin magistriõppes teist aastat. Esimese aastaga oli pidanud kõik loengukursused läbima. Olin ka loengutes käinud, aga kõiki eksameid polnud tehtud saanud. Ühe segase aine eksam oli sellepärast tegemata, et mul oli konspekt puudulik. Bakalaureuseõppes olid loengud olnud viis päeva nädalas ja siis olin kõigis kohal käinud. Aga magistriõppes olid kõik loengud ühel nädalapäeval, nii harjusin kodus olemisega ära ja ka loengupäeval ei tulnud sageli meelde ülikooli kohale minna. Nüüd ei saanud ma kelleltki paljundamiseks konspekti laenata, sest ei kohtunud nende inimestega enam ja ei tundnud neid. Tuli hakata seda loengukursust otsast peale kuulama. Siis võis jälle meelest minna osadel kordadel kohale minna. Sel juhul pidin kelleltki varakult konspekti laenama. Kui muidu poleks antud, oleksin võinud pakkuda, et annan sada eurot pandiks. Aga niiviisi võis juhtuda, et konspekti laenaja ei tahagi seda tagasi, vaid jätab raha endale. Ma võisin minna arvestusele ka lootuses, et saan selle kuuldud loengute põhjal tehtud. Aga ma ei teadnud ette, mida arvestusel nõutakse. Kangilaskilt olin saanud arvestuse kätte, ilma et ta oleks midagi küsinud.

0 vastukaja: