neljapäev, august 30, 2012

Ingliskeelne IQ

Vend oli teinud ingliskeelseid IQ teste. Hakkasin samast raamatust testi tegema. Katsin venna kirjutatud vastused teise raamatuga kinni ja püüdsin ise õiged leida. Suur osa testist olid ülesanded, kus tuli muudetud tähtede järjekorrast leida õige tähtede järjekorraga sõnad. Need sõnad käisid kõik erinevate laevaliikide kohta. Paljusid ma neist ei teadnud, aga kahes oli täiesti kindel. Mõtlesin, et mu IQ ei olegi 140, vaid kaks korda madalam. Aga kui test oleks eesti keeles, saaksin rohkem punkte.

*
Algas ülikooli loeng. Alustuseks pidid kõik õppejõu kätt suruma. Minu kätt surus õppejõud väga pikalt. Asi oli vist selles, et minu käsi ei puutunud päris tema käe vastu ja ta ootas, et ma selle lähemale paneksin. Teiste käsi surus ta lühemalt.

0 vastukaja: