teisipäev, august 28, 2012

Valisin raamatuid

Müügile oli pandud suur hulk erinevaid raamatuid, mis kõik maksid viis krooni tükk. Raun oli kirjutanud kommentaariks, et teiste autorite loomingust on talle kõige omam Bristoli luule. Varem oli ta kirjutanud sama lause ühe teise nimega. Tahtsin osta Heinsaare luulekogu, Bristoli luulekogu ja uue oranži sarja raamatu. Heinsaare eelmist luulekogu olin ma lugenud ja nüüd oli tal ilmunud teine. Bristoli raamatuid oli kodus palju. Oranži sarja raamatu kohta tahtsin küsida, et kas kehtib veel põhimõte, et kui ma olen selles sarjas raamatu avaldanud, saan teised sarja raamatud samuti tasuta. Aga seda tuli küsida nii, et ei jääks muljet, et ma tahan kõiki kolme raamatut tasuta. Müügil oli ka teisi oranži sarja raamatuid. Ma ei mäletanud, kas mul on ülejäänud kõik olemas või on mõni uuem kroonikaraamat ka puudu. Aga kui ma ei olnud kindel, siis ei kavatsenud ma neid küsida. Üks mees tuli raamatute juurde ja hakkas neid ümber tõstma. Ütlesin talle mitu korda, et ta ära lõpetaks, ta ei tohi raamatuid kortsutada.

0 vastukaja: