reede, august 24, 2012

Sünnipäevalapsega võrdselt

Täna tähistati kiirmaleturniiriga Šukyse sünnipäeva. Peebo meenutas, et Šukys oli esimene maletaja, kelle sünnipäeva päevakeskuses kuus aastat tagasi suuremalt tähistati. Tänasel turniiril osales 12 mängijat ja mõtlemisaega oli 10 minutit. Kohtunik ütles, et kolmele mängijale võib aega ette anda, kellest ma andsin ühele. Esimesse poolde tulid:

1. Harujõe 9 p.
2. Raidväli 8
3. Seljodkin 8
4. Metsoja 7
5.-6. Šukys, Runnel 6

Esimesse poolde tulnutest ma viigistasin Seljodkiniga ja võitsin Metsoja. Seljodkin oli enne minuga mängu ainukesena kõik mängud võitnud. Meie omavaheline mäng oli turniiril teine viik, kuskil neljandas-viiendas voorus. Esikoht selgus eelviimases voorus, kui Harujõe Seljodkinit võitis. Täna ma püüdsin endale sisendada, et mängus on kõige tähtsam mõtlemine, mitte tulemus. Mõnel varasemal korral olen mõelnud natuke teisiti, et kõige tähtsam, et oleks huvitav. Kunagi ammu ma püüdsin endale sisendada vastupidi, et mäng on igav, et ma liiga palju ei närveeriks.

0 vastukaja: