laupäev, september 29, 2012

Halb kuuldavus

Helistati, et varsti tuleb isale telefonikõne. Tahtsin sellest isale teatada, aga ta oli koos Jagomäega Tallinnas ja mobiiltelefoni koju unustanud. Siis võis helistada Jagomäe mobiilile. Telefoniraamatus oli Jagomäel kaks numbrit, et ühel võivad helistada kommunistid ja muud vaenlased, teisel ülejäänud inimesed. Helistasin tagasi sellele, kellelt kõne oli tulnud, et kas ma sain õigesti aru, et varsti helistatakse. Sealt öeldi, et valmistuge pikaks kõneks. Mõtlesin, et võibolla ei taheta isa asemel minuga pikalt rääkida. Klaus rääkis, et üks naissugulane on peast segi läinud ja kujutab ette, et mehed teda seina taga jälitavad, olles selle üle uhke. Telefon helises. Öeldi, et tuleb teade Riigikogust. Edasist ma ei kuulnud, sest vennad segasid. Karjusin, et minge siit minema, ma ei kuule. Telefonist öeldi vabandust. Edasist juttu ma jälle ei kuulnud, kuni lõpus öeldi, et teade on edastatud, ja pandi toru ära. Karjusin vendadele, et miks te ära ei läinud, ma ei kuulnud midagi.

0 vastukaja: