kolmapäev, september 05, 2012

Ole terve terve elu

Külastasin esimest korda uut perearsti, et tervist kontrollida. Nii palju on juba selgunud, et EKG ja vererõhk olid korras, ainult pulss kiire. Kui mul eelmine kord EKG-d tehti, oli selle jaoks olemas eraldi kabinett, aga nüüd oli vastav aparatuur olemas perearsti enda kabinetis. Eelmise perearsti juures käisin viimane kord teetanuse vaktsiini tegemas, aga tagajärgedeta. Nüüd lubati see ära teha. Negatiivsemas suunas muutus on see, et arsti järjekord oli väga pikk ja kahtlased sümptomid kadusid arstiga kohtumist oodates juba ära. Ilmselt oleks aja rutem saanud, kui ma oleks helistanud arstile endale, mitte registratuuri. Aga nii haigeks ma ennast ei pidanud, et ma peaks kiirustama. Kuigi milleski kindel ma ka ei olnud. Ajalehtedes õhutatakse inimesi pidevalt arstide juures kontrollimas käima, aga tuttavad arstid kaebasid, et patsiendid helistavad neile liiga palju. Noored pidid arsti juures rohkem käima kui vanad, kuigi on ilmselt tervemad. Vanadel pole arvatavasti nii palju käia vaja, kuna neil ei ole vajadust sinise lehe järgi. Ja osad neist lihtsalt ei jõua arsti juurde minna ja osad tunnevad haigusi juba ise piisavalt hästi. Mõni võibolla ka ei tahagi elu pikendada. Mina olen pikalt elamisest huvitatud, et plaane ellu viia. Tahaks veel palju õppida ja korda saata.

0 vastukaja: