kolmapäev, september 05, 2012

Pesunöör

Kõndisin oma maja suunas. Nägin, et naabri pesunöör ei ole enam rõdul, vaid rõdu ees. See oli tõmmatud ühe naabri rõdu küljest teise omani ja sellel rippusid naabri riided. Aluspesu rippus otse meie akna all, jättes mulje, nagu oleksime meie selle sinna riputanud. Läksin postkontori juurde. Postkontorisse ega kirja posti panema ei olnud mul plaanis minna. Aga mul oli ümbrik käes, nii et inimestele võis jääda mulje, et ma panen Helinale kirja posti. Läksin postkontorist teisele hoone küljele jäävasse poodi. Seal küsis üks poiss mult trepikojas, mis koolis ma käin. Vastasin, et ma käisin Miina Härma Gümnaasiumis, see on inglise keele kallakuga. Poiss ütles, et inglise keelt õpetatakse ju kõigis koolides. Mina vastasin, et aga meie koolis õpetati seda viis päeva nädalas ja mõnel päeval mitmes tunnis. Poiss ütles, et tema koolis ka. Vastasin, et ma tean, sel aastal kui ma Kaunase puiesteelt majast number 15 ära kolisin, avati selle juures uus inglise keele kallakuga kool, 13. keskkool. Aga osa koole on muu kallakuga, näiteks endine 3. keskkool on saksa keele kallakuga. Poiss vastas, et seda sealauta ta teab. Läksime trepist üles. Poiss võttis mul käest kinni, aga mina tal mitte.

0 vastukaja: