neljapäev, september 13, 2012

Vahelduva eduga

Ma olin juba varem märganud ülikooli raamatukogu vanade raamatute saalis kotikeelu märki, aga lootsin, et see käib ainult suurte kottide kohta. Aga eile paluti mul oma portfell kappi luku taha panna. Ma ei tea, kas selleks, et kotti ära ei varastataks, või selleks, et mina ei saaks raamatuid varastada. Igatahes kappe oli ruumis vähem kui istekohti. Kuigi suurem jagu istekohti on iga kord tühjaks jäänud. Sain kapi nr. 8 võtme ja riidehoiust olin saanud numbri E 645.

Koduteel kohtasin kerjust, kes küsis raha kuuldeaparaadi jaoks. Ütlesin, et ta ükskord juba küsis. Selle peale vastas ta, et see läks ära, nüüd on uut vaja.

Tööpäeva jätkasin kodus, aga raamatukogus istumine oli väsitanud. Kuigi kodus tundsin ennast paremini, läks nüüd töö aeglasemalt. Täna töötasin terve päeva kodus ja jõudsin teha rohkem kui eile raamatukogus ja kodus kokku.

0 vastukaja: