teisipäev, aprill 08, 2014

Ei taha libakontosid

Tanel Tammet kirjutas eilses "Postimehes", et Krimmi sündmuste kordumise vältimiseks tuleb viia propaganda rohujuuretasandile ja võrgus tuleb tekitada kommentaare kirjutavatele robotitele libakontosid. Mulle see mõte ei meeldi. Mina kustutasin just hiljuti enda feisbuki kontaktidest ära kõik, kes olid seal kindlasti valenime all. Poliitika kohta seisukohti võttes peab olema aus ja ei tohi oma nime varjata. Ma ei jõua inimestegi juttu kõike läbi lugeda, mis ma siis veel robotitest loen. Seisukohti ei peaks kujundama selle järgi, kes kõvemini karjub, vaid sügavalt mõeldes. Kui sellest artiklist siiski midagi õppida, siis seda, et võibolla peaksin unenägude avaldamise kõrval blogis uuesti rohkem ka päevastest asjadest kirjutama, mistõttu ma kirjutasingi selle kommentaari.

0 vastukaja: