neljapäev, aprill 10, 2014

Klubi on kasvanud

Täna läksin mõnekuulise vaheaja järel turniiri mängima. See toimus ülikooli maleklubis. Mult küsiti, kas ma malet enam ei mängi. Vastasin, et kodus olen malega tegelenud, päris maha jätta ma seda ei kavatse, ma vahepeal puhkan. Turniirile tuli rohkem mängijaid kui sügissemestril. Kokku oli neid 9. Suurem osa olid mulle tundmatud. Ma ei teadnud, kas nad on must tugevamad või nõrgemad, lihtsalt mängisin. Oletasin, et ma pole võistluspausi järel vormis, aga kaks esimest mängu lõppesid kohe minu kiire võiduga. Pärast selgus, et olin ainus, kes sai turniiri võitjalt viigi kätte, kõiki teisi ta võitis. Turniiri võitja oli Ukraina meistrikandidaat Maksim. Teine oli vist Sander ja kolmas Hinrikus, mina jagasin 3,5 punktiga 4.-6. kohta. Mängud olid huvitavad ja kombinatsioonirikkad.

0 vastukaja: