teisipäev, aprill 15, 2014

Kuidas siseneda

Sisenesin ühte ülikooli kabinetti, kus istus üks naine. Sinna sisenes ka üks naisüliõpilane. Ta hakkas enne mind rääkima. Ütlesin, et võibolla see pole viisakas, aga mina olin esimene. Lasksin siiski tal enne rääkida. Aga kui ta oli rääkimise lõpetanud, siis märkasin, et enne mind oli rääkima hakanud ka üks meesüliõpilane. Kui minu kord rääkida saabus, küsisin töötajalt, kuidas feisbukki sisenetakse, töötaja tunneb seda keskkonda. Ta vastas, et öeldakse, et feisbuk selekteerib välja andetud inimesed. Ütlesin, et ma päevas üle ühe asja ei postita. Töötaja vastas, et seda teen ma teooria järgi. Minema kõndides mõtlesin, et ma võin ennast andetuks inimeseks ka nimetama hakata. Ma polnud kindel, kas jutt tähendas, et feisbukki kasutavad ainult andetumad inimesed, või et postitusele antud väiksem punktide arv näitab, kes on andetum. Mõtlesin, et tegelikult saavad negatiivse sisuga postitused vähem ja positiivsega rohkem punkte, isegi kui negatiivsed on sisult õiged. See ei näita andetust. Läksin suuremas ruumis teise leti taha, kus seisis üks mees. Ütlesin, et mul on vaja uut üliõpilaspiletit, et feisbukki siseneda, ma ei mäleta oma parooli. Ütlesin seda Heleni kuuldes, kes mäletas, et varem olen ma feisbukki sisenenud. Hakkasin arutlema, et kui ma kopeerin parooli tärnidega, siis ma ei saa sisse, aga kui ma kopeeriks ühelt feisbuki lehelt chati lehele parooli tähtedega, siis võibolla saaks. Mees ütles, et ei ole vaja nii palju mõelda, ja ulatas mulle uue üliõpilaspileti koos paroolilehega. Kõndisin sellega majast välja. Mõtlesin, et nüüd võisid teised mu parooli näha. Sattusin kõndima ühe tüdrukuga kõrvuti. Läksin tast ette, sest arvasin, et olen kõigist kiirem kõndija. Teised jalakäijad võisid arvata, et lähen tast ette sellepärast, et ta on Heleni sarnane. Aga tüdruk oli suusataja, keda ma olin juba varem suusavõistlustel kohanud, seetõttu läks ta must sillatrepil uuesti ette. Sillale jõudes ta lisaks kiiresti kõndimisele lasi veel liugu. Ma ei teadnud, kas ma tasasele maale jõudes jõuan talle uuesti järele või mitte, igal juhul tasasel maal ma oskasin paremini kõndida kui trepil.

0 vastukaja: