esmaspäev, aprill 21, 2014

Hotellivõti

Ajasin tänaval kahte klassivenda taga. Oli oodata, et varsti nad lõpetavad jooksmise. Nooremana oleksin öelnud neile, et miks nad eest jooksid. Aga nüüd kavatsesin öelda, et miks nad jooksmise lõpetasid, ma tahtsin veel taga ajada. Jõudsime minu maja juurde. Mina hakkasin minema tuppa, aga klassivennad kavatsesid minna luurama ümber maja ringiga. Seetõttu ma ei läinud veel tuppa, vaid läksin teiselt poolt maja. Mina ja vend muutusime klassivendi oodates ühtedeks asjadeks. Kui nemad kohale jõudsid, muutusid nad teisteks asjadeks. Igal hetkel ei osanud inimeseks tagasi muutuda.

*
Ühel naisel oli ilus hääl. Läksime hotelli. Üks mees tegi kindlaks, et kahte hotellituba saab avada ühe ja sama võtmega. Mina võtsin endale hotellitoas ühe voodi, ilusa häälega naine minust järgmise voodi. Üks naine istus minu voodi teisele otsale. Ütlesin, et nüüd on ju inimesi ühe võrra rohkem kui voodeid. Läksin koos naistega sauna. Naised ütlesid, et üks mees võib saunas olla, aga teistele meestele ei tohi öelda.

0 vastukaja: