esmaspäev, aprill 14, 2014

Et info säiliks

Vend usub, et minu blogi loendur ei ole kaaperdatud, vaid tegemist on zone.ee poolse häirega. Zone.ee seda esialgu kinnitanud ei ole, vaid küsis vastuseks minu kirjale, kas probleem on üldse nende või blogspoti loenduriga. Kinnitasin, et nende, järgmist vastust ei ole esialgu saanud. Aga vennaga oli juttu ka sellest, kuidas võrgulehekülgi on üle võetud või suletud. Seetõttu ma luban nendel, keda minu blogi või mõni selle osa huvitab, sellest enda arvutisse koopiaid teha, või ka väljatrükke. Äri teha ilma minu loata ei tohi. Või kui minu blogi ei huvita, võib osutuda kasulikuks ka enda materjalidest koopiaid teha, sest sõja tõttu või ka muudel põhjustel võivad paljud võrgulehed rünnaku alla sattuda. Olen viimastel päevadel oma vanu materjale nii arvutist kui ka paberilt üle lugenud, rõõmustades, et olen asju õigel ajal kirja pannud ja need on säilinud.

0 vastukaja: