teisipäev, aprill 01, 2014

Lugemissaalis kõrvuti

Käisin korraks maleklubis. Särgava ütles mulle seal, et ma ei saa mängida, ma väsin ära. Läksin maletrenni. Ütlesin, et arvatavasti järgmine nädal lähen turniirile. Kuusk küsis, kas tõesti. Vastasin, et mida kauem mängimata olla, seda suuremaks mänguisu läheb. Kuusk ütles, et kui tema ei mängi, siis tal mänguisu väheneb.

*
Läksin ühte lugemissaali ja istusin ühe naise kõrvale. Ta rääkis, et mõned jõuavad nii palju kirjutada, et kaitsevad ühe magistritöö asemel kaks. Mõne töö ületab nõudmisi. Mõtlesin, et võiks vastata, et mulle on ka öeldud, et töö ületab mahu poolest nõudmisi ja siis neli pandud. Lugesin selle naisega ühte ja sama materjali, kahekesi sama eksemplari. Lõpuks ta ütles, et nii ei saa, ja andis mulle teise materjali. Kui saabus aeg lahkuda, vaatasin, et olin jõudnud leheküljele 35. Töötajad ütlesid, et lugejad oleks võinud ukse taga ka rääkida.

0 vastukaja: