kolmapäev, aprill 30, 2014

Intervjuuks valmistumine

Pidin andma raadiole vanaisa kohta intervjuu. Vanaema palus, et ma intervjuud andes teda tervitaks ka, inimesed ootavat, et neid raadios tervitataks. Mina ei tahtnud tervitada, sest mulle ei meeldinud, kui keegi kedagi raadios tervitas. Natukese aja pärast ütlesin, et ma ei mäleta, kas intervjuu on juba antud või mitte. Olin võibolla intervjuus öelnud, et mina olen vanaisa kõige noorem lapselaps. See oleks olnud vale, samuti oleks olnud vale öelda, nagu oleks ma kõige vanem lapselaps. Mängisime vendadega korvpalli. Üks vend ütles, mis kell televisioon intevjuud võtma tuleb. Vend ütles, et selle pean andma mina, sest tal ei ole sobivad riided. Vastasin, et minu pidžaama ka sobiv ei ole. Vend soovitas, et ma vahetaks riided ära. Hakkasin vahetama.

0 vastukaja: