esmaspäev, aprill 28, 2014

Söör Christopher

Täna jäi kool ära. Seetõttu läksin kooli asemel vanade ajalehtede kohta märkmeid kirjutama. Seal pakuti süia. Ütlesin, et kuna olen juba hommikust söönud, siis ma enne kella kolme uuesti ei söö. Helena ütles Klausile, et Klausil on autoriteeti magustoidu, mitte prae tellimiseks. Praadi võisid tellida tähtsamad inimesed. Söör Christopher seisis ukse juures ja palus plaksutada. Mina plaksutasin, sest söör Christopher oli projekteerinud Tartu telemasti, mis mulle meeldis. Kui olin plaksutamise lõpetanud, hakkasid mõned teised plaksutama. Alles pärast aplausi hakkas söör Christopher rääkima. Pärast rääkimise lõpetamist ta lahkus. Krister hakkas naerma ja ütles, et söör Christopher rääkis nii, et laused ühekaupa ei olnud naljakad, aga kokku olid, Krister sai aru. Mina ei saanud.

0 vastukaja: