esmaspäev, oktoober 29, 2007

Koduleheküljest

Minu seisev kodulehekülg on vananenud. Kui seal kirjutatu oleks avaldatud blogis, ei oleks viga, sest avaldamise kuupäev oleks juures. Kui see oleks avaldatud raamatus, ei oleks ka viga, sest ilmumisaasta oleks selge. Aga sealt lugedes võidakse arvata, et kõik käib praeguse hetke kohta. Kõike praeguse hetkega kooskõlla viia ka ei taha, sest see oleks vanade asjade hävitamine ja pealegi aeganõudev. Üks tuttav rääkis sellisest probleemist ükskord seoses oma koduleheküljega. Ma ei saanud tast veel hästi aru, sest minu kodulehekülg oli alles uus. Ta leidis lahenduse sellest, et võttis kodulehekülje maha. Mina tahaks siiski, et mul oleks kodulehekülg olemas. Kui kasutati veel Netscape'i, oli parem, sest see näitas viimase muudatuse kuupäeva. Nüüd enam peaaegu keegi Netscape'i ei kasuta.

0 vastukaja: