pühapäev, oktoober 28, 2007

Küsimused sõjaveteranidele ja õpilastele

Krister küsis sõjaveteranidelt, kas nad sõjas vange ka võtsid. Tegelikult oli näha, et võtsid, sest vang oli kaasas. Sõjavange tuli sõjas igale poole kaasa tirida. Kehalise kasvatuse õpetaja käskis meil joosta koolimajas pika ringi, aga mina lõikasin. Jooksmise lõpetanud seisid mitmes kõrvuti rivis. Läksin kõige seinapoolsemasse lühikesse rivvi, kus enne mind olid Krister, Artur ja Helen. Teised läksid tundi, aga mina kõigepealt wc-sse, mistõttu ma pidin juba tundi hilinema. Esimese korruse wc-sse ma ei läinud, sest see oli muudetud päris kehvaks. Teised olid ka ümber ehitatud. Kuna oli läinud moodi naha näitamine, siis olid koolimajas wc-d muudetud sellisteks, et potil istuja aknast välja paistaks. Läksin kirjanduse tundi. Tänaseks oli kästud läbi lugeda kaks raamatut. Mul olid need lugemata, sest kõigis ainetes oli palju õppida. Otsisin kotist neid raamatuid. Ühe raamatu kohta, mille ma välja võtsin, ütles Sander, et seda läheb vaja ajaloos. Vastasin, et aga homme on ajaloo tund. Selleks oli ka õppida kästud. Ühe köite kohta ütlesin Sandrile, et seda võib tal vaja minna. See oli ajakirja paljude aastakäikude register. Kirjandusõpetaja käskis tõsta käed nendel, kellel on raamatud läbi loetud. Tõusis vaid paar kätt. Õpetaja küsis Martinilt, et miks ta käib selles koolis, kui ta kõike õpitud ei jõua. Martin vastas, et tema ei tea, ta võeti katsetel siia kooli vastu. Õpetaja ütles, et aga ta võib siit koolist lahkuda. Keegi ütles, et kuigi me pole raamatuid läbi lugenud, oleme me tunni ajal kirju vahetanud. Õpetaja ütles, et talle meeldivad need kirjad, mis kirjutamata jäetakse. Siis ei saanud talle ammugi meeldida, et Helinale olen ma veel pikemaid kirju saatnud.

0 vastukaja: